Otázky a odpovede
Môžem sa spoľahnúť, že dostanem kvalitný tovar?
Tovar prichádzajúci do našej spoločnosti je starostlivo kontrolovaný pri naskladňovaní. Ďalšia kontrola tovaru prebieha pri balení tovaru koncovému zákazníkovi. Chceme Vás ubezpečiť, že odosielame len taký tovar, ktorý by sme si kúpili my sami. Chceme, aby ste s nami mali tú najlepšiu skúsenosť a my Vám dokážeme, že to myslíme vážne.
Čo ak s niečím nebudem spokojný/á?
V prípade, že by ste obdržali zásielkou, s ktorou nie ste spokojný. Prosíme Vás o spätnú väzbu, aby sme daný problém spoločnými silami vyriešili.
Vaša spokojnosť je našou prioritou.
Ako sa objednáva čerstvé ovocie a zelenina?
V našom obchode môžete nájsť viac označení množstva. Ak má konkrétne ovocie, či zelenina uvedené množstvo priamo v popise, nákup bude vyzerať nasledovne - Čučoriedky 250g tj. jeden objednaný kus bude znamenať 250g, dva objednané kusy budú predstavovať 500g a tak ďalej. V takomto prípade ide o balené ovocie a zeleninu. V prípade, že pri tovare nebude uvedená takáto informácia a bude tam napr. uvedené len- Gaštany, Gaštany ks, ide o kusový predaj a teda 1 ks v košíku sa rovná jednému kusu. Ak v názve ovocia, či zeleniny bude označenie KG, môžete si zvoliť koľko kg zeleniny/ovocia si prajete zakúpiť. Takýto tovar má pri zadávaní kusov namiesto 1 ks označenie 1 kg. Môžete si teda zvoliť, koľko KG si želáte.
Kedy mi príde tovar?
Tovar, ktorý je na sklade expedujeme druhý deň po objednaní (pri objednaní do 22:00). V prípade doručenia našim rozvozom doručujeme zvyčajne v ranných hodinách podľa regiónu. V prípade doručenia v Martine a blízkom okolí je možnosť si vybrať medzi ranným a večerným rozvozom (v oboch prípadoch vždy druhý deň po objednaní).
V prípade nedostupnosti tovaru Vás budeme informovať, a ak existuje možnosť náhrady, tak Vám ju ponúkneme. Pri vytváraní objednávky je možné do poznámky napísať konkrétny deň, kedy by Vám vyhovovala dodávka tovaru. Je to užitočné ak viete, že nebudete doma. Pri akejkoľvek zmene plánu nás prosím kontaktujte telefonicky. Sme tu pre vás.
Ako prebieha doručovanie ?
V súvislosti so situáciou s COVID - 19 Vás prosíme o trpezlivosť. Je možné, že sa budú posúvať termíny dodania, alebo budú niektoré druhy tovarov nedostupné. O každej zmene Vás budeme informovať. Pri preberaní tovaru Vás prosíme, aby ste mali rukavice a rúško. Naši šoféri sú taktiež vybavení rukavicami a rúškami. Chránime sa navzájom !
Ak si želáte o bezkontaktné doručenie, prosíme Vás takúto informáciu napísať do poznámky. Tovar Vám bude doručený pred dvere, a telefonicky oznámené, že zásielka bola doručená.
Mal by som sa zaregistrovať?
Ak u nás mienite nakupovať častejšie, tak určite áno. Nebudete musieť vypĺňať údaje pri každej objednávke, budete si môcť sledovať históriu nákupov. Nechceme nikoho nútiť, ale je možné, že pre dlhodobých zákazníkov si pripravíme nejaké tie prekvapenia a odmeny.
Som lokálny dodávateľ/farmár/výrobca/predajca. Môžeme nadviazať spoluprácu?
Budeme len radi! Neváhajte nás kontaktovať. Všetky údaje nájdete v kategórii Kontakt.